Teme propuse pentru dezbatere

– Modalităţi de promovare turistică a României, Bulgariei, Greciei și Republicii Moldova – indentificarea specificului fiecărei țări și conturarea factorului diferențiator
– Importanţa industriei de evenimente pentru economia românească
– Turismul rural românesc, în comparație cu cel din statele vecine
– Turismul balnear românesc – oportunități de dezvoltare
Circuitele culturale – interconectivitatea circuitelor românești cu cele existente în regiunea balcanică
– Turismul religios in contextul actual
– Turismul de masă (munte, litoral) şi valorificarea acestuia pe pieţele externe
– Presa de turism, de la tipar la online
– Strategii de relaţii publice pentru promovarea turistică a României
– Potenţialul turistic al Bucureştiului şi interconectarea sa cu orașele turistice din regiune
– Turismul românesc şi infrastructura de transport regională
– Promovarea României prin evenimente sportive
– Colaborarea dintre touroperatori şi hotelieri
– Turismul dunărean de croaziere
– Oportunităţi de promovare turistică pe pieţe de pe alte continente

Noi oportunități în turism:
– rezervarea clasică vs rezervarea online (booking.com, Paravion etc.)
– noi modalități de transport (Uber, ridesharing etc.)
– Provocările școlii românești de turism
– Turismul medical.